• 021-77869979
  • سفارش طرح توجیهی : 09360555304
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • 24/7

طرح توجیهی تولید لوله و اتصالات و یراق آلات چدنی و گالوانیزه

(1 vote, average 5 out of 5)

Cast iron pipes and fittings

جهت آشنایی با طرح توجیهی تولید لوله و اتصالات و یراق آلات چدنی و گالوانیزه ، این صفحه را مطالعه نمایید . لوله و اتصالات و یراق آلات چدنی و گالوانیزه محصولاتی می باشند ، که از آن ها برای انتقال آب و فاضلاب ، در صنایع شیمیایی ، صنایع کشاورزی و .... استفاده می شود .

دانلود طرح توجیهی آماده تولید لوله درزدار گالوانیزه

معرفی طرح توجیهی تولید لوله و اتصالات و یراق آلات چدنی و گالوانیزه :

لوله های چدنی محصولاتی می باشند ، که اغلب برای جابه جایی در شبکه های آبرسانی و فاضلاب ، صنعت کشاورزی و سایر صنایع استفاده می شوند . اتصالات و یراق آلات چدنی نیز برای اتصال لوله ها به یکدیگر استفاده می شوند .

لوله های چدنی در دونوع معمولی تحت فشار و چدن نشکن تولید می شوند . لوله های چدنی معمولی که با استفاده از چدن خاکستری ساخته می شوند ، دربرابر خورندگی آب و خاک دارای مقاومت بالایی بوده و از طول عمر زیادی برخوردار هستند .

البته به دلیل این که این لوله ها دارای وزن زیادی هستند و همچنین دارای خاصیت شکنندگی می باشد ، امروزه استفاده از این لوله ها کاهش یافته است .

لوله های چدن نشکن دارای مقاومت بالا ، انعطاف پذیری و وزن کمتر نسبت به لوله های چدن معمولی تحت فشار هستند . به همین جهت بیشتر از لوله های چدن نشکن استفاده می شود .

اتصالات گالوانیزه :

اتصالات گالوانیزه در دونوع سفید و سیاه و به شکل دنده ای ساخته می شوند .

از اتصالات گالوانیزه در صنایع آب و فاضلاب ، صنعت گاز ، صنعت بخار ، هوا و سایر صنایع استفاده می شود . همچنین برای ساخت اتصالات گالوانیزه از از دو روش سرد و گرم استفاده می شود .

با توجه به نوع ساخت اتصالات گالوانیزه ، آن ها به چند دسته تقسیم می شوند ، که عبارتند از :

1. زانو گالوانیزه

2. سه راه گالوانیزه

3. چپقی گالوانیزه

4. لوله گالوانیزه

5. تبدیل گالوانیزه

6. مهره ماسوره گالوانیزه

7. مغزی گالوانیزه

لوله های گالوانیزه که به روش گالوانیزاسیون تولید می شوند ، در برابر خوردگی دارای مقاومت بالایی بوده و توانایی تحمل فشار بالایی را دارند و به همین جهت طول ماندگاری این محصولات بالا می باشد .

لازم به ذکر است ، که برای اجرای طرح توجیهی تولید لوله و اتصالات و یراق آلات چدنی و گالوانیزه ، باید استاندارد ملی شماره 426 ، BS 4772 ، DIN 28600 ﺍﻟﯽ DIN 28648، ASTM A377 ، ANSI / AWWA C151 / A21.51 و ISO-2531 رعایت گردند .

در صورتی که نیاز به طرح توجیهی و امکان سنجی تولید لوله و اتصالات و یراق آلات چدنی و گالوانیزه ، برای ارائه به بانک یا اخذ مجوز دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید .

دانلود طرح توجیهی آماده تولید لوله درزدار گالوانیزه


کسب و کارهای پر طرفدار

آخرین مقالات کارآفرینی

© 2024 کلیه حقوق این وبسایت محفوظ میباشد.
Articles
Categories